Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@rolserpolska.pl lub telefonicznie: +48 537 34 11 34
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@rolserpolska.pl lub telefonicznie: +48 537 34 11 34
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Ekspresowa dostawa przy złożeniu zamówienia do godziny 15 - dotyczy dni roboczych i płatności PAYU lub pobrania - twoje zamówienie jest wysyłane jeszcze tego samego dnia, a z zamówionego produktu możesz się cieszyć już na drugi dzień!
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- Przesyłka kurierska zwykła - po opłaceniu zamówienia poprzez płatności PAYU lub przelew
- Przesyłka kurierska pobraniowa - w przypadku tej formy przesyłki zapłacisz kurierowi przy odbiorze
Wysyłki realizujemy firmami kurierskimi DPD lub Fedex.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Polecamy szczególnie płatność z góry poprzez płatności PAYU lub przelewem - wówczas wysyłka kurierem jest gratis!
W przypadku wyboru przesyłki pobraniowej pobierana jest opłata w wysokości 5zł.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- płatność online PayU - darmowa wysyłka!
- przelew na konto bankowe - darmowa wysyłka!
- płatność za pobraniem
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Jesteśmy sklepem internetowym, zamówienia wysyłamy z naszego magazynu, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia podaj niezbędne dane do jej wystawienia. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 537 34 11 34.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 537 34 11 34.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Jeśli nie otrzymałeś takiego linku skontaktuj się z nami.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają aż 3 letnią gwarancję producenta, firmy ROLSER, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 537 34 11 34.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się bezpośrednio z nami pod wskazanym numerem telefonu +48 537 34 11 34 badź mailowo: biuro@rolserpolska.pl
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.