Reklamacje i zwroty

wozki-na-zakupy-rolser-cudowne-zakupy

Gwarancja i serwis

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają 3 letnią gwarancję producenta! W przypadku wykrycia wady w produkcie objętym gwarancją, prosimy o kontakt bezpośredni z naszą firmą.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu. Staramy się by Twoje reklamacje były pozytywnie rozpatrzone i tak jest w 99%.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (dokument WZ i faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. Faktury są wysyłane drogą mailową.Dokument Wz znajduje się w paczce.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i sporządzenie przy kruerze protokołu szkody tylko w ten sposób reklamacja będzie uwzględniona, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 537 34 11 34.

Istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną, w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami maliowo, poinformuj nas o zaistniałym problemie, prześlij nam zdjęcia. Po wstępnej weryfikacji, jeśli wada wymaga usunięcia:

  1. Prześlij do nas produkt, na podany przez nas w mailu adres do zwrotu/reklamacji który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez producenta decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu. Staramy się by Twoje reklamacje były pozytywnie rozpatrzone i tak jest w 99%.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@rolserpolska.pl lub telefonicznie: +48 537 34 11 34. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwroty towaru

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt. W pierwszej kolejności należy nas poinformować o tym fakcie, prześlemy odpowiedni wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który należy dołączyć do zwracanej przesyłki wraz z dowodem zakupu (wydrukowaną fakturą i dokumentem WZ). Zwrotu należy dokonać tylko i wyłącznie na podany przez na adres. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Faktura korygująca zostanie wysłana do Klienta drogą mailową. Klient powinien niezwłocznie w odpowiedzi na to potwierdzić, że otrzymał fakturę korygującą, tym sposobem produkt może wrócić do magazynu. Po jej otrzymaniu, w ciągu następnych dni, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta w terminie nie przekraczającym łącznie 14 dni.

Skontaktuj się z nami, jeżeli interesuje Cię wymiana produktu na inny z naszej oferty. Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczny kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep!

Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika, poza śladami wynikającymi ze zwykłego zarządu.

 

 

Zawsze przed odebraniem paczki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 10 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

 

informacje-na-temat-nieuczciwej-konkurencji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl